Friday, May 23, 2014

Spring@ Korea

Mmm.. lama aku ambil masa untuk update blog untuk ..... bz sangat dengan hal peribadi ; kerja. ....
Actually tiket ke negara yang digelar K - pop @ winter Sonata ni hubby dah beli since last year. .. almost 1 year before travel. .... but kita merancang .. Allah menentukan. .... early last year.... Abah aku di diagnosed penyakit yang paling ditakuti. ... Cancer. .. so kesihatan dia amat teruk. Aku sangat berbelah bagi wether nak pie atau tak. ... Sampai lah lagi seminggu from departure. ... Allah bagi aku rezeki untuk korea. .. ( tiba tiba dia sihat. .n I have no doubt untuk pie travel)
Most of the preparation done by en hubby. ...I give A+ to him. ....so detail.... Part aku hanya lah yang remeh remeh. ...

Travelog kami selama seminggu...  21 April - 27 2014 April (Ahak) Lama gila... actually total days berfoya foya hanya 5 hari...2 hari ;agi tu adalah jouney ( Pergi/ balik).

Kami pergi hanya berdua. . And this is the first time we travel without our kids. .After  our honeymoon...11 tahun yang lepas. . I'm worried n excited at the same time. ....
So kat sini. . Aku akan share our journey n our... Seminggu. .. thus 2 hari adalah travel days...... . Our focus only sightseeing. .dan kami ke cuma ke Jeju and Seoul sahaja....
Jika di describe dengan 1 ayat....  Korea is a best.. cantik.. .... memang best lahsangat sangat.. If ada rezeki.. aku nak jejak kaki lagi kat sini . Insya allah.....dengan anak anak...... tak pe... kita layan saja gambar spring @ korea....

Garden of Morning Calm

Garden of Morning Calm

Bunga bunga



Wild canola

Tulip kat Everland


No comments: