Saturday, May 13, 2006

Happy Birthday....

Happy Birthday to You...
Happy Birthday to You...
Happy Birthday to Anis...
Semoga menjadi anak yang solehah....buat mama dan abah...Amin

2 tahun lepas dikala ini... aku tgh bertarung dengan kesakitan yang amat sangat......
nanti, kira-kita 3.27pm aku selamat melahirkan seorang puteri seberat 3.2kg yang diberikan nama
Nur Anis Batrisyia yang bermaksud Cahaya keramahan serta bijaksana..

Masih teringat-ingat kata-kata Dr S yang mengatakan aku masih lambat untuk melahirkan anak....
ketika itu jam menunjukkan pukul 8.30 pg...... membuatkan suamiku membuat keputusan untuk pegi ke opis...
tensionnyer aku.....katanyer ada training yang penting........
bayangkan aku seorangan......untuk next babies.... NO WAY!!!!......

Anis seorang peramah.... sudah pandai bercakap dengan ayat yang penuh...alhamdullilah......ramai yang mengatakan Anis seorang yang bijak... syukur.....
rahsianyer.. aku memberikan Anis makan Examo seawal 2 bulan........nampak perbezaan antara dia dengan kanak-kanak yang seusia dengannyer.....

p/s-gambar tu diambil semalam....hadiah mama dan abah buat Anis.....

No comments: