Thursday, March 02, 2006

10 weeks....
masih dalam fasa.. "mabuk" yang terlampau.... menyekat nafsu makanku... sedar tak sedar.. beratku kini berkurangan hampir 5kg.. uhahaa.... senang jer kalau nak kurus nie..... hehhehee....bulan lepas nyer check up. Dr S kata.... alhamdulliah... semua dalam keadaan baik.. tiada masalah.... harap2 tiada masalah sehinnga selamat semuanye......
Perbezaan antara Anis dan "adik" nie.. yang paling ketara adalah "masalah pemakanan" la.... dulu masa anis dulu... walaupun muntah2, tapi aku masih mampu makan.... tapi kali nie.. aku langsung tak de selesa... tapi yang tensionnyer...... lapaq tue..... kan baik kalau tak lalu makan tapi kenyang.. kan senang.... kan abah kan?!.....tue belum lagi... terasa nak marah jiran sebelah rumah menumis bawang putih... nak jer aku ketuk pintu rumah dia mintak jangan masak... heheh.... :-P
Sekarang nie .....Aku teringin nak makan kacang kuda panas2.Sampai malam tadi aku dah mimpi.... aku dah makan..... dalam mimpi tu aku beli kacang kuda rebus tu kat Stesen Bas... (kat mana ntah) tapi aku rasa macam penah tgk..... Stesen bas Sung*i Pet*ni kot..... dia jual dalam kereta tolak.. sebelah kacang kuda tue ada kacang tanah rebuh yang berasap2.... sedapnye.... yum..yum...
Aku dah bagitau hubby nak makan kacang kuda rebus.. tapi dia kata "tak de idea" kat mana nak carik......uwaa.... nak makan kacang kuda.....kat KL ni nak carik kat mana ntah...?!!
Esok MC ok tak? tapi sakit apa hah?

3 comments:

zeese said...

10 weeks ker week 10

daun said...

ada cikgu BI nih.. ehehehe

Week 10, or 10th week. :P

Tahniahhhhhhh.. ehehehe.. :)

Cik Easy said...

Hmmm kacang kuda yang di goreng dgn cili kering dan serbuk kari boleh di dapati di pasar malam kampung kerinchi..isnin atau jumaat.. ehehhe berhadfapan vista angkasa..